"Amikor kivágtad az utolsó fát
és megmérgezted az utlsó folyót,
rá fogsz jönni, hogy a pénz nem ehető."

2011/08/15

Szappan kontra tusfürdő

A tusfürdős flakon lassan kiürül, sőt a folyékony szappan is a végét járja. Itt az ideje áttérni műanyag csomagolás mentes termékek használatára. Van jó pár szappanom készleten, mert a folyékony verziók sokkal kényelmesebbek, de a nulla hulladék életmód jegyében megpróbálkozok a szappanokkal.
Szappan tartóm természetesen nincs, ezért utána néztem újrahasznosított anyagokból házi barkács ölteteknek. Találtam rögtön egy nagyon egyszerűt, de egy picit gagyit. Egy kis tálkába pet palack kupakokat kell helyezni, így lecsöpöghet a szépen a szappan. ;)
Nem túl szép látvány az én szememnek, de a kis kavicsok viszont ötletesek. Én kavics ágyra fogom helyezni a szappanokat. Begyűjtök pár szép és nagyobb darabot, amik jól fognak mutatni együtt. Vagy feláldozok a készletemből egy két darabot, bajuk biztosan nem lesz. Ha elkészült szállítom a fotó is.
Láttam még kötött vagy horgolt szappan zsákokat. Még nem tudom, hogy a gyakorlatban mennyire működnek, de majd kipróbálom és megírom a tapasztalataimat.

No comments:

Post a Comment